SeverusSnape Biricik_11 merhaba, Hayır alamadım. Aslında onaylandı mı ondan bile emin değilim. 1 aydır süreç devam ediyor, reddedilecek muhtemelen.🥲
Biricik_11 SeverusSnape Yaa senin ki baya uzun sürdü. red edilse bile sen yine başvuru yap annem için başvuru yapmıştım red edilmişti tekrar yaptım onaylandı.
biruykusuzanne 2prenss_annesieliff_ eşin bunla doyuyor mu benimki çorba ana yemek salata pilav mutlaka olucak . Keşke bende bir börekle günü kaparabilsem ya
SeverusSnape Biricik_11 aa gerçekten mi? Çok teşekkür ederim yardımınız için. Bayağı uzun sürdü dediğiniz gibi ve hem e-devlette gözüken kurum numarasına, hem de 144e ulaşamıyorum ilginç bir şekilde.🤷🏻♀️
2cocuk_1anne_ TosbikAnnesiiiii kızım hasta ateşi var 😔onunla ilgileniyorum bugün yemekler eşimden ne yaparsa artık
Biricik_11 SeverusSnape Red edilmeden yeni başvuru olmuyor sanırım o yüzden beklemen gerekecek. 144 e ulaşabilirsen iyi olurdu detaylı bilgiyi almış olurdun
__280412df TosbikAnnesiiiii tavuk ciğer çıkarttım da bakalm nasıl birşey çıkacak ortaya düşüncelerdeyim daha canım ya😬
SeverusSnape Biricik_11 acaba saat kaçta ulaşabilirim? Gün içinde sık sık denedim ama hep bağlanmak için bekleyip kapandı telefon.
Esilasel TosbikAnnesiiiii şehriye çorbası, etli yaprak sarma, çıtır patlıcan yoğurtlu, ve mevsim salata😍