Zelnuray ben de siz gibi biraz erken Doğum yaptım. 2840 sezaryenle doğdu oğlum. Öncelikle süt gelmiyor diye asla moralini bozma. Süt 3.günde ancak tam anlamıyla geliyor. O sürede mama vermek şart. Süt geldikten sonra da artması için komposto(bulabildiğim tüm kuru meyveleri kaynattım az şekerle her gün içtim) sade soda, dereotu, tahin helvası, evde taze sıkılmış portakal suyu, bol su, düzenli beslenme ve uyku en önemlisi😉