Zelnuray canim sütün yok deil vardir. Ilk 4 gün kolostrum geliyo sora yavas yavas süt halini almaya baslio. Ben de yok saniyodum makinayla sağdık kolostrum çıktığını görünce ağlamıştım sevincten. Ve bebek için çok degerli bisey o. Makinan varsa sağ. Kivami cok yoğun. Biberonun icine gitmeden kaşıkla topla bebegine ver. Bikac güne sütün gelir. Sicak suyla masaj yap goguslerine. Bol su ic.