Zelnuray Kızlar hayırlı akşamlar aranızda yeniyim cuma günü mecburi ilk doğumumu sezaryan yaptım siz tecrübeli anneler bilir hemen sütüm olmadı neler önerirsiniz nolur yardım eder misiniz
RRR Zelnuray beyaz dut kurusu kesinlikle kaynat iç canim sutu acayip artırıyor ve yaglandiriyo bebeğe cok yariyo
Sedaras Zelnuray dereotu bol su uyku benim bebeğim 10 aylık ayrıca havuç tarator bende acayip süt yaptı
aysenurkerem Zelnuray kayısı kompostosu ve rezene çayı😍😍 bende sezeryandım bol bol içtim çok faydasını görürsün birde galactago damla al gümde 3 kez 10 damla
Zelnuray Sedaras hala hastaneden çıkamadım o yüzden ne uyku var ne kendi isteiğime yiyinileciğüm yemekelr
Didemm91 aysenurkerem ne kadar zaman sonra faydasını gördünüz ? Ben de kullanıyorum henüz bir şey yok
ozlem_3458 Zelnuray hayırlı olsun canım öncelikle bol bol emzirmek ve bol su içmek sütün artmasındaki en önemli şeyler.Bunların dışında kuru incir,hurma,rezene çayı,komposto ,yeşillikler etkili.Ben faydasını gördüm
Zelnuray ozlem_3458 bol bol su emziriyorum onlar öncelik daha fazlasını yapmak istiyorum 37+2 doğum yaptım 2890 doğdu 😞
Deletedmom116 Zelnuray canım kaynar birebir yazmış arkadaş ☺️ Kaynar tarçın karanfil gibi birçok bitkisel şeyden yapılmış çat gibi bir şey aktarda paket halinde karışım satılıyor alıyorsun su ve şekerle kaynatıyorsun ☺️ Hurma, balık, incir kompostosu ve patlamış mısır bende çok güze süt yapıyor canım ama en önemlisi su emzirme ve uyku🥰
jeune-maman Zelnuray kaynar canım sadece biberi yok. Aktarda sorsanız söylerler onu suyla kaynatp şeker ceviz ekleyerek için bolca süt oluyo anında
Zynp_ygt Hayırlı olsun bol bol su İçin evde yapılmış doğal meyve suları içim mesela dut kurusu oluyor aktarlarda ondan alıp kaynatın bulduğunuz her fırsatta dinlenin uyuyun yediğiniz yemeklere dikkat edin Gaz yapmasın onun dışında yeşillik tüketin özellikle dereotunun güzel süt yaptığını söylemişlerdi kahvaltı ve ana öğünlerinizi zamanlı yiyip ara öğün olarak da mevsimsel meyve tüketin 😊 Gaz sancısız bol uykulu büyütün bebeğinizi inşallah🤲
aysenurkerem Zelnuray aksine hem senin gazın çıkar hem bebeğe faydası var günde 2-3 bardak içebilirsin. Ben lipton naneli rezene şekersiz içiyordum çok hoş tadı var 😍 sağlıkla büyüt inşallah
ozlem_3458 Zelnuray canım öncelikle morelini yüksek tut benim bebeğimde 3 kg dogdu sütüm yetmedi iki haftaya yakın yetersz beslenme yüzünden çişini bile yapamadı yılmadım mama da vermedim sürekli emzirdim su içtim şuan 2 aylık oluck maşallah kilosu önde bile dikkat et seninde artacak inş.
RRR Zelnuray bir de ısırgan cayi hemen indiriyomus sutu bir de hemsire eldivenine sicak su koy ama dikkat et yakma kendini atletin ustubden goguslerini ısıt şimdi sicak baya etkili oluyo sütü indirmede
Tugba03 Zelnuray günde 3 kere 20’er damla. Anında etkili, içtiğiniz sıvılara damlatarak tüketiniz, prospektüsünde de yazıyor ❣️ Ayrıca yavrunuzla ten teması..