Adiyokkitabin Emzik ; Doğduğunda avent aldım pek tutmadı sadece uykuya dalarken kullanıyordum . 8 aylıkken falan bibs aldım onu iyi tuttu sürekli emiyordu . Birkaç değişimden sonra artık para yetmedi wee baby ye geçtim gayet iyiyiz bununla da 😁😁
Biberon ; Avent aldım sütümü sağdığımda onunla verdim hiç red yaşamadım , bazen de lansinoh biberona sağdığımda onla verdim o da iyiydi . 7 aydan sonra mama içmeye başlayınca chiccoya geçtim hala kullanıyorum memnunum . 14 ayımız bitti 🤗