Firdevs167 Adiyokkitabin oğlum doğduğundan beri Avent biberon ve chicco biberon kullanıyorum çok memnunum emzikte Avent ve bibs emziklerini kullanıyorum çok memnunum
TalentedMom Adiyokkitabin ben biberonda da emzikte de Tomme Tippe kullanıyorum çok memnunum Philip acente bin basar