Genellikle aksi yazılmış ama 4. Evre Akciğer ve yine 4. Evre kolon kanserini atlatan iki kişiyi gördükten sonra, asla bu genellemelere inanmıyorum. Akciğer (uzaktan bir tanıdığımızdı) 10 yıl oldu, bagırsak kanseri olan (Dayım) 20 küsür yıl. Gayet sağlıklı yasıyorlar hala. İkisine de doktorlar herseye hazırlıklı olun demişlerdi. Hatta Dayım ameliyattan sonra birde sarılık geçirmişti. Çocuktum o zaman tam anlatmıyorlardı da, annemin üzüntüden diyabeti çıktı o dönem. Yalnız ikisi de alternatif tıptan da faydalandılar tedavileriyle birlikte ve hayatta göreceğiniz en neşeli pozitif insanlar. İkisinin en belirgin ortak özellikleri bunlar, hastalıkları dışında. Geçmiş olsun size de inşallah Allah’ım şifasını versin Şafi ismiyle 🤲