Gamzelina eğer yanında birisi olsaydı ona söylerdi sanırım keşke tek gitmeseymiş. Babam annemle gitmişti doktor babamı çıkartmış anneme söylemiş. Şimdi tedavi aldığı hastanede ki doktor ile de görüştü annem haberi olmasını istemiyoruz dedi doktor söylemiyor babama. Sizde kaynananızın moralini hep yüksek tutun üzülmesin hiç