Gamzelina benm babam da mide kanseri. Yeni öğrendik. Patoloji sonucu normalde 10-15 günde çıkıyormuş eşim hastanede çalışıyor adam buldu da 1 haftada çıktı. Sonra temografi istediler. Oda 10-15 günde çıkıyormuş yine adam bulduk 4-5 günde çıktı. Şimdş bide ped istediler. Onuda özelde çektirdik araya hafta sonu girdi yarın babam hastaneye yatacak kemoterapi dediler hemde pede bakacaklar. Sizden de hem temografi hem ped isteyebilirler. Özellerde yaptırmaya çalışın oralarda hızlı çıkıyor. Kanser yayılan bir hastalık. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin herkese