Kremi kafa hariç her yerine sürdük 10 saat yıkamadan 10 saat sonra yıkadım 2 tüp verdi bitene kadar kullan dedi ben bir tüpün yarını kullandım 3 gün fln kızımda bisey yok diye oğlum ve biz kremi sürdük 3 gün üst üste yikanmadik 3 gün sonra yıkandık 1 hafta sonra doktora kontrole gittim oğlumda az bisey kalmıştı kızarıklık sadece ona 3 gün daha kullandım yıkadım dahada kasinmadi tabi bu süreçte hergun temizlik yapıldı hergun çarşaf yastik kılıfı değişti sürekli yıkadım ellerini kolonya sürdüm en çok tırnak diplerine yerleşir mis zorlu Bi süre ti ama doktor tavsiyesine birde düzenli kremi kullanırsan 10 güne geciyo Bende yok diye kullanmalmazlik yapmayın