gmzlgzl biz üç gin sürdük sonra yikandik 3 gün boyunca giydiğim kıyafetleri attım ben ona göre bir şeyler giydim nevresimi poşete bağlayıp en az 1 hafta balkonda tuttum en yüksek derece de iki kere yıkadım nevreismi bu arada ben koltuklara çarşaf falan da sermistim onlaida beklettim . Asıl mesele sonrası evde ne kadar kiyafer varsa ben riske atmayıp yıkadım hepsini heryeri sildim koltuklara buhar tuttum ütünun buhariyla bunlar zaman aldı bende elbiseleri kurutmak geçtim hepsini tek tek ütuledim ozellikle dikis yerleri çok önemli bol buharli yapmanız lazım maffetmisti o ütü beni