Temaslı oldugumuz için uyuz kaptık doktora hemn gittim bizde belirtileri vardı bebekte çıkmamş henüz çok yeniyiz bizde 2 gündür ilaçlanıyoruz bebege ilaç vermedi çıkmasını bekleyecegiz dedi ama bugün çktı ve hafta sonu doktor yok ne sürecegimide söylemedi bebegm 4 ay 20 günlük aynı günde olup bunu yaşayp ne sürdünüz yardm edermisinz çok korkuyorm