kubra2608 BalkizimBaloglum2 benim hiç bulantım olmadı aşırı rahat bi hamilelik geçirdim her istediğimi yedim 😀inşallah sizinde güzel geçer ☺️
Suzi-12 BalkizimBaloglum2 9 ay boyunca ne bir ağrı ne bir sancı ne bir bulantı hiç bişey yaşamadım 🤗 doğum sancım bile olmadı 😂 keşke bende azda olsa böyle şeyler yaşasaydım 😪
BalkizimBaloglum2 emremine99 ben hamilelik testini evde yaptim cift cizgi cikti daha doktora gidemedim bakalim gidince bakicaz
emremine99 BalkizimBaloglum2 anladım canım benim 4 hafta 3 günlük yazmışsın ya onu nerdin bildin o yüzden yazdım 😘😘😘
emremine99 BalkizimBaloglum2 anladım canım benim inşallah hayırlı sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah güzel haberler alırız . Bizde ikinciyi dusunuyiruz bakalım Allah’ım ne zaman kısmet eder canım Allah’ım ne veirrse hayırlısını versin inşallah ❤️🤲
hunilimomm BalkizimBaloglum2 hayırlı olsun bende 13 haftalığım bir kızım. Var 2.5 yaşında çok rahattı hamileligim ama bu mide bulantısı felan yaptı sukur bu hafta geçti 😂 sadece aşırı yorgunum o kadar
BalkizimBaloglum2 hunilimomm yorgunluk başladı şimdiden bende kolay gelsin sizede inşallah şimdiden sonra daha iyi olur
BalkizimBaloglum2 emremine99 insallah sizede nasip eder rabbim hayirlsiyla en kısa zamanda sizin diger çocuğunuz kac yaşında
emremine99 BalkizimBaloglum2 amin canım benim amin ecmain isteyen herkese hayırlı bir şekilde olsun her şey bebeğim 18 aylık olduk bir buçuk yaş çok şükür 🤲❤️😘
Minikbirkalp BalkizimBaloglum2 yok hiç te olmadı çok şükür 🤭 iyi gidiyor tepiklemeye başladı 🤣🤣 Bir sıkıntımız yok şükürler olsun sizin nasıl gidiyor bulantı sizde varmı
Gari_de_Gari_45 En erken kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetini.2 defa doğum yaptım.Hiç aklımda kalmamış😂
BalkizimBaloglum2 Gari_de_Gari_45 ben 3. Aylikken ogrendim ama erkek demişlerdi yanlis cikti 5. Aydan sonra tam belli oldu kiz olduğu