BalkizimBaloglum2 valla canım kızın büyükmüş en azından daha rahat edersin oğlum 9 aylıkken 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim şimdi oğlum 16 aylık ve 30+2im çok şükür 2sinde de bulantı yaşamadım çok rahat Bi hamilelik geçirdim bunda da öyle sadece oğlumun en hareketli zamanı o çok yoruyor beni nasipse kızımızı kucağımıza alacağız en büyük kaygım 2 bebeğe nasıl yetişeceğim normal doğum değil sezeryan beni neler bekliyor