BalkizimBaloglum2 Secilllll bende hamileligimde ayni yaşadıklarını yaşadım bire bir o kadar kötüyduki hatırlamak bile istemiyorum doguma kadar zofer kullandim bundada oyle olmam inşallah çünkü bakmam gereken bi kuzum var 🤕
2prenss_annesieliff_ BalkizimBaloglum2 aynen bende Ilk doğumda hemen vermistim kilomu bunda da inşallah
BalkizimBaloglum2 tubasd o bulanti okadar kötü oluyorki hayattan kopariyor ben aylarca ölü gibi yattim ne serum ne hap inanin hic bir sey çare olmamıştı o yuzden kilo olsunda öyle olmayayim diyorum tekrar
tubasd BalkizimBaloglum2 bende yaşadım afedersiniz istifra etmekten kan bile gelmişti bidaha bu gunleri bile bile nasil lades diyecegim diyordum😀
BalkizimBaloglum2 CekirdeksizLimon aman inşallah baslamaz bende hamileligimi öğrenir ogrenmez başlamıştı ilkinde korkuyorum valla
Gari_de_Gari_45 BalkizimBaloglum2 ben oğlum hiç hamile gibi değildim.Bulantım hiç olmadı.Kzmda 9ay bulantım oldu desem yalan olmaz.Şimdi 3. Gebeliğim 6haftalıkken başladı bulantım şimdi 12 haftalığız şükğr geçti🤗
emremine99 BalkizimBaloglum2 canım inşallah hayırla alorsinkz kucağınıza bebeğinizi bir şey sokak istiyorum 4 haftalık ya bebeğiniz kese görüldü değil mi kalp atışını duydunuz mu canım merak ettim ❤️😘
BalkizimBaloglum2 emremine99 haftaya pazartesiye alabildim doktor randevusunu ozaman ogrenicez nasipse🤩
BalkizimBaloglum2 emremine99 ben hamilelik testini evde yaptim cift cizgi cikti daha doktora gidemedim bakalim gidince bakicaz
Minisin_annesi BalkizimBaloglum2 moralini bozmak istemem ama 1 2 haftaya en geç başlayacak bulantılarınız 😂ınşallah olmaz sağlıkla kucağına alırsın bebişini 🥰