Selam kizlar nasılsınız kizim 19nda 2 yaşına giricek bende hamile olduğumu ogrendim 4+6 günlük neyse kizimda aşırı ama aşırı bulanti cektim gece gündüz demeden acı acı kusardim hamileligim hastanelerde gecti diyebilirim hic tadini alamadimbu yüzden. neyse bunda cok farkli 2 saate bi deli gibi acikiyorum sanki hic bisey yememis gibi kizimda böyle olmadigim için cok tuhaf geliyo bu normal mi yoksa sonradan mi başlar bulantilar sizlerinde farklimi ilk gebeliginizden biraz sohbet edelim nasil hissediyorsnuz 💐🤩