Nilican üzülmeyin onlar bizden çok daha güçlü. Bebeğim daha bugün 4. Ayına giricek bizde pozitifiz bugün 6. Günümüz. Şükürler olsun ki kötü atlatmadik ve benimkinde alerjik astım da var daha önce defalarca hastanede yattım ciğerleri yüzünden. Bu sefer de ciğerlerine indi ama iltihap oluşmadı antibiyotik tedavisine başladık hemen.
Ben çok ağır geçirdim ateşim 39 a kadar çıktı onun sadece bir kez ateşi çıktı oda hemen düştü. Bebegimde ses kısılması öksürük tıkanıklık ve halsizlik oldu evde buhar tedavisine de devam ediyoruz