Nilican Bebeğim 39 günlükken covid oldu.Sadece bir kere ateşlendi hemen doktora götürdük o zaman öğrendik covid olduğunu.Kücük olduğu için hiçbir ilaç serum vermediler.Atesini takip et 40a ulaşırsa getirin.Saat başı besleyin emzirin onun dışında yapacak birsey yok çok küçük dediler.Yaklasik 7 gun sürdü.Bu süreçte baygın gibiydi çok uyudu.Biz hafif atlattik Allah’a şükür.Suan duygularını çok iyi anlayabiliyorum.Allah sifa versin tez vakitte 🤲