Mrvedmr bizimde öyleydi halsizdi uyuyordu sürekli baygın gibi.Doktoru aradik normal dedi.Beni emmiyordu sagarak veriyordum mama da içiyordu sütüm de azdi covid olunca hepten azaldi.Doktor biberonu hangisiyle rahat içerse dedi bizede.Avent kullaniyoruz bi büyüğüne geçtik daha rahat çekti deliği büyük olunca.İstahi azalmıştı.Ben mamanin birazini verip gazini cikariyordum o arada dinleniyordu sonra kalan yarisini veriyordum.yavas yavasda olsa bitirmeye çalışıyordum