Cansel43 biz kasım ayında olduk. Ailecek hatta ablalarım abim yeğenlerim yengem eniştem eşim hepimiz🤦🏻♀️ Kızım da muhtemelen geçirdi ama ona test yapmadıklar orta kulak iltihabı dediler. Ben ateşlendim 2 gün ama kızım benden daha çok ateşlendiği için kendimi unuttum. Şükür 3 günde toparlamıştı. Kendim de bol bol c vitamini, turşu (cidden çok etkili) , zencefil bal limon karışımı, redaxon, ıhlamur ve kekik çayı içtim. Özellikle çam kozalağı macunu muhakkak alın. Bol sebze ve meyve tüketin. Su çok için. Evi her gün havalandırın. Ben kolay atlattım inşallah siz de öyle atlatırsınız🙏🏻