Cansel43
Çok geçmiş olsun, ilaçları bize vermemişlerdi. Biz önermiyoruz ama talep ediyorsanız getirelim dediler.
Kızımda ateş ve halsizlik oldu, calpol ve vitamin kullandık biz. Kendime de c vitamini ve parol kullandım.
Mommyishome
Ayırt edilmiyor malesef, benimde belim hep ağrırdı. Kovit olunca da ağrıyordu ama bende hiç farkı olmadı. Kızım pozitif çıkmasa test yaptıracak bir belirtim bile yoktu. Çok şükür hafif atlattım.