Eşim ve bende pozitif çıktık, yarın karantina da son günümüz
Ancak 8.5 aylık oğlum ne bilmiyoruz test yapmadılar, zaten artık ilaç vermiyorlarmis
Verselerde icemezdim emziriyorum,
Oğlumda burun tıkanıklığı hırıltılı solunumu öksürük balgam oldu
Doktoru büyuk ihtimalle oda Corona olmuştur dedi, ancak evde ki virus miktarını düşürmek için siz maske takın dedi aklınızda olsun sizinde
Bebeklere extra yapılacak bişey yok
Beslenme güçlüğü öksürük ve yüksek ateş olmadığı sürece, bunlar olursa hastaneye getirin dedi. Çoğunluğu hafif geçiriyor dedi.
Biz hergun burnunu serum fizyolojik ile açtık, balgam masajı, calpol, ve banyo sonrası ayak topuğuna ve göğsüne bebek vikisi sürdüm çok şükür toparladı,
Evi de her gün sabah akşam düzenli havalandırdk
Soğana karanfil batırmak ve petek ustlerine ıslak havlu da çok işe yaradı
Bol c vitamini, ıhlamur bal ve acılı kelle paça çorbası gerçekten çok iyi geldi
Çok geçmiş olsun umarım sorunsuz geçer 🌺