BuzluKahve Smali gece prima premium care külot bez kullandım hep oğluma, şu an 16 aylık. Bir kez bile taşırmadı.
Smali Kubrayusaberk canim aktif bir donem kullandim.ama hep sizdirdi Belki benden kaynalkli emin degilim.
uykutulumu35 Smali prima aktif bebek kullanıyorum hiç sızdırmıyor. bebeğim 16 aylık taşma sorunu yaşamadık. Sabah uyandığında bezi balon gibi şişmiş oluyor 😄
Smali uykutulumu35 ya aktif bebek kullanmistim daha kucukken ya baglarken beceremedim.suan bilemiyorum.hep sizdirri.paket bitsin diye bekliyorrdum artik..
PelinByrktr Smali prima nın gece için olan Külot bezini kullanıyorum ben çok memnunum asla sızdırmıyor.
eceunverkanra Smali Çok pahalı bir bez ama prima pure kullaniyorum geceleri hic sızdırma yasamadık, ustelik poposu da kupkuru uyaniyor☺️
PelinByrktr Smali yani sadece gece kullandığım için fiyatı biraz pahalı olsa bile yormuyor. Bir de erkek bebekte sağdan soldan sızma çok oluyor malum ona rağmen hiç sıkıntı yaşamadım bakabilirsiniz memnun kalacağınıza eminim 🙂
Smali Deletedmom5284 Suan bende de durum bu.uykusu bolunmesin diye degistirmek istemiyordum.ama artik mecbur kalkiyorum.ve 1saat uyumuyor 💆🏻♀️
Deletedmom5284 Smali haklısın… benimki bez değişirken uyanmıyor Allah’tan 😸😸 artık büyüdüler çok yemek yiyor çok mama içiyor su içiyor, bezin taşıması mümkün olmuyor 😐
Smali ZMK aaaa oyle mi.bende cirtli kullandim.kulit bezine bakayim.slepyninde kulot bezini sevmiyorum.o cok sizdiriyor.cunku yanlarinda koruma yok.hop akiyor 😂
ZMK Smali sleepy gerçekten küçükken denemek için bir kez aldım gece üst baş değiştirmekten gına geldi hep sızdırıyor geçen gün çok uyguna sleepy extra mı neydi ondan aldık bidaha deneyelim dedik yine aynı
Smali PelinByrktr tanesi 3 4 tl nerdeyse.ahh bu hayat pahalili.alamayacaj degilim ama bir Bez d bu kdr ihtiyacv iken bu kdr pahali olmasi HAk mi helal mi arkadas.ahh ahhh
Smali ZMK aslinda gubduzleri cok memnunim slepyden 4 5 saatte bir degisiyorum.mis gibi extra cok ince yazin adanaya gittimizde kafam cok rahat etmisti.yakmaz diye.diger bezler kaba gelmisti.
ysmgmz Smali Smali sleepy paket ve bezleri değtirdi,şu an aşırı sızdırıyor.Biz de tavsiye üzerine Migros’un minies 5 numara külot bezine geçtik sızdırma yok denecek kadar az.Çok memnun kaldım.Kalıpları küçük değil hatta bir tık buyuk.
Irmakprensesinannesi maviskus ne yazikki başka sızdirmayab bez yok prima emiciligi çok yüksek ben mesela indirimleri kovalıyorum hep sleepy veya prima kullniyrm doğduğundan beri cnku cildi çok hassas kızımın sadece gece kullanmaya prima kullanabilir