Smali Oglum 13 aylik onceleri herzaman slepy kullaniyordum ve sizdirmiyordu.sonradan buyudukca sizdirmaya basladi baby me den cok memnun kaldim.sadece geceleri baby me kullandim.ancak son donemlerde oda yetereiz geliyor.siz geceleri hangi bezi kullaniyorsunuz?
rosesbabys Smali prima premium care hiç sızdırma yaşamadım. Hatta geçen yatırmadan değiştirdim sanıyordum bezi değiştirmemişim sbah taş gibiydi sıksam su çıkıcaktı öyle şişmiş yinede sızdırmamıştı
MSYAC Smali canım erkek çocuk çıkıyor bir şekilde annem erkek kardeşimin gece 2 defa değiştirirdi yoksa çıkıyordu bende şimdi değiştirdim bazen çıkıyor bazen çıkmıyor belli olmuyor ayırır söylemesi bazen sünnet yeri yan tarafa kalıyor ona dikkat et aşağı doğru bakarsa bezi bağlarken sorun yaşamıyorum. Umarım anlaşılır olmusumdur 🤭🙄
2subat Molfix aşırı memnunum ama pahalılık almış başını gidiyor baby turcoya geçicem bende bakalım nasıl
Smali 2subat ya slepy kullaniyordum gunduzleri.ama gece icin farkli Marka.cunku slepy sizdiriyor diye uyaniyor uzerini degsirken.uykusu boluyorum.uyumuyor sonra.e UST bas batiyor.bide Ben erken fakretmesem soguk soguk cisli yatiyor.o yuzden gece sizdirmaZ bulamm sart.
maviskus 2subat baby turco yu kimseler bilmezken almaya başladım daha bebek doğmadan şimdi oda pahalandı yahu 😂
2subat Smali Bende ilk doğduğunda sleepy kullanıyodum ama Çok çiş kokusu geliyodu bana ve lastik izi yapiyo diye molfixe geçtim ve aşırı memnunum ama Çok fiyatı arttı
dnyerdm Sleppy kullanıyorum, gece geç saatte yattiğımız için yatmadan değişiyorum sabah kalkana kadar gidiyor bazen suyu çok tükettiğinde sızma oluyor ama genel olarak memnunum, ha tek sorun fiyatından dolayı değişmeyi düşünüyorum, önerilere açığım 🤗
Smali MSYAC ahahaha anladim erkek analari hep anladi hic merak etme.ama zaten pipisi minicik hep asagida 😂😂 bilemedim.bazen yatarak emziriyorum.yatakta.o sira fissss akmis oluyor cocuk.nasil oluyor anlamoioeum.
Prenses_annesi22 Smali prima premium kullnyorm doğdugundan berı memnunum hıc bır sorun yasamadım gayet ıyı şişiyor ama asla dısarı tasmıyor
Esra_61 Bende sleppy kullaniyordum gece taşıyordu uzun zamandır migros minies kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim
ZMK Smali 16 ay prima premium kullandım deneme amaçlı baby me külot bez aldım 6 aydır kullanıyorum primayla hiç bir farkı yok geceleri aşırı işiyor kızım sabah bez 5 kilo oluyo 😂 hiç sızdırmadı külot bezler gerçekten çok rahat baby me cırtlısını beğenmiyorlarmış sanırım öyle duydum ama külot bezi efsane
Smali ZMK aaaa oyle mi.bende cirtli kullandim.kulit bezine bakayim.slepyninde kulot bezini sevmiyorum.o cok sizdiriyor.cunku yanlarinda koruma yok.hop akiyor 😂
Smali Deletedmom5284 Suan bende de durum bu.uykusu bolunmesin diye degistirmek istemiyordum.ama artik mecbur kalkiyorum.ve 1saat uyumuyor 💆🏻♀️