2bebislianni Baraj kalkmasının avantajı ne kızlar başvurı yaptm bende lise mezunuyum bi aydınlatın beni
Alnalprdha 2bebislianni mesela açıktan devam etmek istiyorum ama barajı geçirmezsem yine de açığa kayıt olabiliyorum
Alnalprdha Acemianne22 Soyle olacak başvuru yapilacak ama zaten belirli puanlarla kabul ediyordur okullar bu açıktan okumak isteyenlere çok iyi oldu bence
Alnalprdha Mucizeisram canım ÖSYM nin uygulamasını hemen indir telefonuna e devletine giriş yapabilirsin sonra yeni basvurularim var orda çıkacak
alptoyyy Alnalprdha ben açık liseyi bitirdim üniversite kayıt yaptırıcam ama bu konuda bilgim yok şimdi direk sınava mı giricem yoksa kayıt yapıp üniversite mi okucam
Alnalprdha alptoyyy Canim şöyle başvuru yapicaksin belirli miktar ücreti var sonra sınav tarihini bekleyeceksin sınava girip açıktan okula yazilacaksin istediğin bölüme o şekilde
alptoyyy Alnalprdha teşekkür ederim okul öncesi istiyorum onun için mi sınava giricem kağıda öyle mi yazıcam
Alnalprdha alptoyyy yok canım sınavdan sonra okula yazilacaksin ya orda sana yardımcı olurlar okula kayıt olurken
Nltka Klymeneninatlasi bim şubesi açar gibi üniversite açılıyor yeni bölümler açılıyor . Baraj kalkıyor . Eğitim kalitesi nasıl daha dibe çekilir bilemiyorum . Üniversite mezunları işsizliği tavan yapsın diye uğraşılıyor
Alnalprdha Ece açığa evet ama normal eğitime yerlesemezsin tabiki canım 2 soruyla zaten bişey bilmeyen okurken tökezler