Alnalprdha 2bebislianni rica ederim olmazsa sor yine ❤️ bu arada e devlet sifrenle de giriş saglayabilirsin
Alnalprdha Adiyokkitabin Ya yapma belki hayali var kuzum hadi hatırlat ben çok üzülmüştüm geçen sene o üzüntüyü iyi bilirim kaçırma üzüntüsü 😔
Balyanakoglum 2bebislianni ÖSYM ye girip kayıt olun önce fotoğraf filan eklemeniz lazım sonrada 2022 yks sınavına başvuru yapıcaksınız
Dr_sertralin Klymeneninatlasi ilginç 😅 yani bu da ne kadar doğru ki sonuçta daha fazla sınavı kazanan olabilir ama daha fazla işsiz olur gibi Nese hayırlısı
Klymeneninatlasi Dr_sertralin en kötü iki yıllık bölümleri tercih ettirip. Gençlerin iki senesini yiyip. İşsizliği 2 sene erteleyip. Ortalığı kasıp kavuracaklar yani. Okur okumaz aklıma bu geldi.
_negolen_ Alnalprdha içimdeki bir ses diyor 3. Üniversiteyi oku ama aman diyorum 😂 yazarsın bir yer orada olmazsan da kötü
Adiyokkitabin Alnalprdha yok zaten hemşire. Egitim nedeniyle tayin isticek onun icin. Bu saatten sonra kiskanclik krizine girio kendimi riske sokamam😆😆
Alnalprdha Mucizeisram başlayalım canım benim ay içim kıpır kıpır ya benim şuan heyecandan panik atak geçirmezsem iyi 😄😄😄
Mucizeisram Alnalprdha tabi ilk önce ücreti yatırmak Lazım inşallah eşimin maaşından nakit kalırsa yatırır girerim sınava
Alnalprdha Mucizeisram yok canım onun süresi var sen başvur şimdi onu musaitlik zamanda yatirabiliyorsun bende yatirmadim kartımda para kalmadı maaş zamanını beklicez
Alnalprdha Mucizeisram yok yok kuzum hemen başvur çok önemli onaylamak başvuruyu parayı son tarihi var o zamana kadar yatirabiliyorsun
Acemianne22 Alnalprdha bende kayıt yaptırdım da baraj kalktığını bilmiyordum baraj yoksa nasıl oluyor acaba
Alnalprdha Acemianne22 Soyle olacak başvuru yapilacak ama zaten belirli puanlarla kabul ediyordur okullar bu açıktan okumak isteyenlere çok iyi oldu bence