Alnalprdha Ece açığa evet ama normal eğitime yerlesemezsin tabiki canım 2 soruyla zaten bişey bilmeyen okurken tökezler
Ates_mami Alnalprdha amin ins. Bende kayıt oldum. İşletme veya sosyoloji istiyorum. İkisi de hakim olduğum iyi olabileceğimi düşündüğüm bölümler. Hepimiz için hayırlısı olsun ins.
Noname21 Klymeneninatlasi baraj zaten 180 di. Geçmesi zorndegildi ki. Baraj olmasa ne olur unv ler puansız almıyor ya daha çok kişi başvursun daha çok kayıt parası alinsin diye yapılan birsey o kadar önemli degil
Alnalprdha Noname21 bunu anlatamiyoruz tartışmaya girmek istemedim kolay mı öyle iyi puan almadan o puanla istediğin universiteye girmek hadi diyelim girdin bitiremezsin bile yani barajın çok biseyi yok yani dediğin gibi
Noname21 Alnalprdha aynen oyle yani devletin başka bir yerden para almak için yaptığı bir şey. Barajı geçemeyecek kadar kötü olan lar da başvuracak sonuç değişmeyecek zaten
Alnalprdha Noname21 aynen öyle o yüzden bu kadar da takmaya gerek yok aklı olan zaten puanı iyi olmadan bir yere basvurmaz
Alnalprdha Acemianne22 kaçırma hemen kaydol canım inşallah yaparsın merak etme neyimiz eksik yapanlardan