Queenhurrem_23 yılbaşı öncesi indirimde 1 senelik bez ,ıslak mendil stoğu yaptım, zamlar gelmeden seneye giyeceği kiyafetleride aldım rahatız ,maşallah diyim hastalık olmasında,üstüme başıma 2 senedir almıyorum ne varsa onu giyiyorum,yediğim bi tabak yemek,kendime tek harcamam ped,bide ayda bi dışarıda yeriz okadar.fırını pek kullanmıyorum şu aralar tencere yemeklerine ağırlık verdim ,ekmeği kestik sağlık açısından ben zaten hep tutumluydum doğum iznine e ücretsiz izne ayrılmadan önce her maaşta da sıvı yağ,zeytinyağı,salça,çamaşır bulaşık deterjanı stokladim 2 sene idare eder bizi şükür