Queenhurrem_23 vallağa soruna cevap olmayacak ama ben çıldırmak üzereyim;
hesap şöyle : ( kronik hastalıkları olan kızım3,5 yaş)
Genel pediatri 600
çocuk Romatoloji 600+ 2500
çocuk cerrahisi 600
çocuk gastroenteroloji 700
çocuk kardiyoloji 700
çocuk göz 400+800
çocuk psikolog 200
kreş 2450
cimnastik 200
ilaçlar+takviyeler 1000 (bazen daha fazla, ilaçların çoğu raporlu ücretsiz)
Aylık çocuğumun eğitim sağlık masrafı 10.750 tl bu masrafların yanına ameliyat ve operasyonlar da ekleniyor bazen. Nasıl başa çıkacağız bilmiyorum bu şartlarda! Borç üstüne borç. Allah hepimize yardımcı olsun.