3_bebeli_ana Saafie konuyla alakalı değil ama sofianin domatesi diye okudum 😂😅 aklim çok başka yerde çocuklar akıl falan bırakmadı
BirDuaMeselesi Gıdadan kısamıyorum kısmam da yapacak birşey yok ama elektrik konusunda kısıyorum, indirim adı altında sürekli bindirim zamanlarında alışveriş yapmıyorum artık aşırı kıyafet VS alıyordum öyle öyle ama köşeye de atamıyoruz 🤷♀️
Saitkereminannesi Kagansmother Belirtiler var mı? sabah uyanıyor oğlum bezi tam dolu kaka yaptığında bezi tutuyor ama hiç bilmiyor lazimligini çıkardım oturdu ama yapacak kadar değil.
Kagansmother Saitkereminannesi soyle kaka yapacağı zaman gözümün içine bakıyor ikiniyo hep aynı hareket artık farkettigimde götürüyorum hemen gece işi henüz çözmemiz zor çünkü yapiyo gece acil değil diye düşünüyorum zaten gunduz tuvalet kacramininjgrense simdilik yeterli kakayi anliyorum ama çiş konusunda daha ilerleme gosteremedik
Grlnl Queenhurrem_23 tasarruf yapamıyorum. 1 buçuk sene önce ev aldım. Yatırırım bu sanırım sadece. İlk başta lanet olsun nerden aldım diyordum. Amaaa şimdi çok şükür diyorum. Onun dışında eve alınması gerekenleri alıyorum.ama aşırı indirim kovalarım. Bütün marketlerin sitelerin uygulamaları yüklü bende 😂
Mommysharkdoodoodoodoo Queenhurrem_23 hiç kısamıyorum maaş yetiyor istesem çok da güzel arttırırız da benim kötü bir bağımlılığım var 🥺 internetten alışveriş yapmadan duramıyorum. Kargocular beni tanıyor artık.
Balarisi_melisEla Mommysharkdoodoodoodoo 😂😂bizim kargocumuz bayan oğlum diyo ki anne fatma abla geldi🤣🤣🤣
ikizinAnnesi Yemiyoruz giymiyoruz zaten hep evdeyiz gezmiyoruz sadece bebeklere mama bez ilac doktor zorunlu giysi disinda ekstra kiyafet yok luks yok. dogalgaz 790tl gelmis bu arada bize icime okiz oturdu
Queenhurrem_23 ikizinAnnesi Rabbim hayr etsin canım. Maalesef öyle bu elektrik doğalgaz mahvetti milleti 🤦
Askmeyvesininannesi Queenhurrem_23 bişe alırkwn buba ihtiyacım var mı ve gerçekten kullancakmıyım die soruoyrom kendime. Haa ihtiyacım olan devamlı aldgm şeylerden bahsetmiorum. Yeñi bişe alcaksam eğer. Ona göre alıorm ya da almıorm.
ilyestaa Queenhurrem_23 Ya benim eşim hayatımda olduğu sürece tasarruf yapmamim imkanı yok. Bugün pamuk şeker makinası alıp gelmiş. Oğluna pamuk şeker yapcakmis. 4 aylık oğluna . 😒 Bende az değilim de eşim benden beter 😂
Almondeyed Elektrik doğalgaz konusunda daha tasarruflu yuz. Güneşi görünce doğalgazı kapatıyoruz. Birçok oda aynı anda yanmıyor ışıkları Köyden yiyecek getiriyoruz Çocuğumun bazı ihtiyacını ikinci el alıyorum büyük oyuncaklar vs
Mommysharkdoodoodoodoo ilyestaa 😁 o kargoyla düşmanız biz baya bi şikayet ettim sonunda bulunduğum yere depo açtılar da kurtuldular benden
secoz Queenhurrem_23 valla Gratis indirimi var çamaşır benri marka deterjan aldım şampuan falan çok uygun benri denemek amaçlı aldım
ilyestaa Mommysharkdoodoodoodoo Bende sevmiyorum ya yurtiçi candır😂 sonra trendyolexpress, Aras. Sürat biraz safsakliyor da. PTT Allah uzak etsin alışverişten sogutur😂😂
Zlm Queenhurrem_23 valla ne keseyim her hafta mama aliyoduk hala alıyoruz bez desen aynı ek gıda için sebze meyve mecbur zaten kendime birşey almiyodum oyle kala kaldım
Fatma69 Queenhurrem_23 tasaruf elimden geldigi kadar yapıyorum aylık 2.500 çok rahat gidiyor 2 cocugum var oğlum 2 yasında onun hiç bi masrafı yok çok şükür kıyafetini arkadaşım veriyor oğlundan kalma ara sıra belki bişeyler alıyorum kızıma da ara ara alıyorım ,ama eskisi gibi abur cubur alamıyorum bazen getir de ündirim olıyor o şekil de alıyorum
nurelem Queenhurrem_23 1 kilo kabağa 30 lira verdikten sonra tasaarruf asla yapamam, her şey ucmus ne yazikki bı yerlerden koşulacak bir şey kalmadı.