Queenhurrem_23 dürüst davranım 2 kişi calistigimiz halde elde avucta bişey kalmıyordu bende ne yaptım kızım bakıcısına gidince doğalgazı kapatıyorum ben evden çalıştığım için soğukta oturuyorum 🥶 maaşımdan heray 200 TL kumbara hesabına kestiriyorum istediğin zaman alabiliyorsun yağ,şeker,bez Gb yüklü miktar tutacak şeyleri kayinpederimle aram çok iyi ona aldırıyorum bı şekilde 😁 eşim uzun yol şoförü ve yemek sigara araçtan eşim 3 gün de bir paketi zor içiyor diğer paketide bana getiriyor sigara masrafın olmuyor haliyle yemek kartımla temizlik malzemelerini, kahvaltılık meyve sebzeyi alıyorum bozukluklari biriktirip ay sonu ne tuttuysa gram alıyorum ya üstüne ekliyorum yada eklemiyorum yani bı şekilde yolumu bulmaya çalışıyorum yoksa çok zor 😈🤯