123ahmet 6 aylık bir bebek icin 15 dakika bile o kadar geri dönülmeyecek sonuçlar yaratır ki, doktoru bul özel eğitime götür derken hiç is yapamaz olur bir de sağlığından olan çocuğunuza yanarsınız. Bana bunlar bahane geliyor. Ben de tek basıma büyüttüm kızımı. 6 aylık bebek gündüz en az 2 kez uyur birinde evi toplar siler süpürürdüm diğerinde yemeğimi yapardım. Ya da akşam o uyuyunca yapardım işlerimi. Zor zamanlar anlıyorum ama tv telefon vs ekrana maruz kalması çok çok riskli. Biliyorum zor ama mecburuma katılmıyorum yemek mi yapıcam oturturdum mama sandalyesine sürekli onla konuşa konuşa yapardım. Belime renkli şeyler dolar bi yandan yemek yapar bi yandan dans ederdim sıkılmasın dikkati dağılmasın diye. İnsanın yapısı her zorlugun üstesinden gelecek şekilde programlanmış siz yeter ki cözüm bulmak isteyin. Ayrıca çocuk alışmış diye bir şey yok çocukların alışkanlıkları çabuk değişir her şeye bizden kolay adapte olurlar. Ayrıca başlık sorusuna yanıt vereyim doğduğu günden itibaren kitap okudum kendime okuduğum kitapları sesli okudum o da duysun diye , bazı kitaplarımı yırttı bazılarını yedi biraz bunları istemediğinden değil keşfetmek için yapıyor. Ne kadar çok kelime duyarsa o kadar çabuk konuşur