123ahmet Estağfurullah, insan hiç evladına kötülük yapmak ister mi, en kısa zamanda bu TV durumunu düzelteceksinizdir eminim ben. Bu arada eşinizden gizli gizli kitap alıp evladınıza okuyorsunuz ya inanın çok duygulandım. Evladınız emin olun annesinin kendisi için yaptığı fedakarlıkları hissediyor. Tebrik ederim, inşallah ileride bu durumun meyvelerini alacaksınız. 👏 🙏Bu arada ben öğretmenim, olur ki eğitimle ilgili bir şey sormak istersiniz, karşılıklı danışırız ederiz, bana mesaj atabilirsiniz. İyi geceler dilerim. 🌺