123ahmet ahh simdiden daha baslamissiniz tvye birkac ay sonraki postlarinizi tahmin edebiliyorum cocugum tv olmadan asla yemek yemiyor illa tv acicaz oyle yediricez, cocugum bircok oyuncagi var asla oynamiyor hic ilgilenmiyor neler neler aldim yuzune bakmiyor ne yapicam, okula basladi hic dersi dinlemiyor, odev yapmiyor okula gitmek istemiyor cok sikiliyor ne yapicam vs vs vs liste uzar gider. Siz simdiden bunun onunu kesmelisiniz yoksa cok basiniz agrir bu konuda. Biraz daha sabredin. Islerinizi gece veya gunduz o uyurken yapin, siz uykudan fedakarlik yapin gerekirse gece yarisi yarinin yemegini yapin ama cocugunuza tv acmayin. Gun icinde bol bol iletisim kurun, tv olmadan kendiniz mimiklerinizle sarkilar soyleyin sarkiya bayilirlar, kitap okuyun, oyuncaklariyla oynatmayi gosterin, coraplari parmak kukla gibi elinize sokun onlari konusturun, masallar anlatin siz ne kadar ilgilenirseniz ileride o kadar rahat edersiniz.