Havvakck bende burda köşede beklm bnde aynı durumdayım mama, almıyo ve kaşıklada yediremiyorm sabah 7 gibi kalkıyo uyky halinde mama içiyo snra 10 buçuk 11 gibi kahvaltı yedigi saate göre 3 saat snra çorba sonra yorgurt veriyorum uyandktan snra sonra kaşık mama ama gün içnde asla, ve asla biberon mama içmiyo kaç ögün olması gerekyo benm bebişin uyudugu saat 11 i buluyo gece o kdr zorlanyrm ki kilo almamış bizimki de