Benbenim2
-2 tatlı kaşığı yulaf, günkurusu kayısı ve hurmayı suda haşlıyorum.
-Labne, meyve(elma, armut,muz), yumurta sarısını karıştırıp robottan geçiyorum.
-En son içine çekilmiş ceviz ekliyorum.
Böylece hem akışkan bir kıvam oluyo hem de cevizle taneciklenmiş oluyor. Bir tas mama çıkmış oluyor.
Bazen içine 30 cc formul mama karıştırıyorum.
Bazen de sadece yulaf, kayısı ve cevizi karıştırıp diğerlerini (labne,Yumurta, meyve) tabakta bulundurup ayrı ayrı yediriyorum. Her besini ayrı ayrı tatmış oluyor.
Kahvaltı öğünde ayrıca mama vermiyorum. Sadece kahvaltı yapıyor.