2cocukannesi__ hadi inşallah Memnun kal ya, Tam etkisi 1 ayda anlarsın. Benim saçlar geri geldi çok şükür. Dipten kirpi gibi saçlar çıkmıştı 🤣 kullandıkça daha güzel oluyor. İlk yikamalarda tam belli olmayabilir pes etmeden devam et. Eltime de demiştim o da kullandı. Kuaförü demiş sen saçına naptin dolusuyla saçın çıkmış diye. Onun açıcı var saçında sapsari saclari, onunki biraz daha sert oluyor ama yine de kremle kullaniyor. O şampuanla da yikasa sert oluyor çünkü çok açıcı var. İlla kremliyor. Ama o bile memnun kaldı. Benim uçlarda da kahve boya var ama sert olmuyor. Şifa olsun inşallah canım. Haberleşiriz