2cocukannesi__ evet var sipariş verdim değerlendirmelerde ben de varım. Sizden alan herkes memnun gibisinden biseyler yazmıştım. Ben uzun zamandır kullanıyorum yapış yapış yapmıyor. Market sabunlari ya da organik olmayan zeytinyağlı sabunlar yapış yapış yapıyor. Sertlestiriyor. Saçlarında açıcı varsa sertleşir mı bilmiyorum ama benim saçlarımın ucu kahve boyalı, boya olduğu halde hiç sıkıntı yaşamadım. Saçlarım sabunla toplandı benim yeni saçlar çıktı. Kafamın 3te 1i kalmıştı sıçan kuyruğu gibiydi. Hem bakım yapmış oluyor hem temizliyor. İlk 2 3 yıkamada belki sevmezsin, tam etkisi birkaç yıkamadan sonra gözüküyor. Sampuanlarda silikon var kimyasal var onlar sacimiza yapışıyor. Sabun onları çıkarıyor kimyasalı atıyor saçtan, ilk birkaç yıkamada onları temizlediği için belki hafif yapışık gözükür. Ama birkaç yıkamadan sonra hiç yapışık kalmıyor. Belki hiç yapışmaz ilk yıkamada da çünkü benim yapismadi. Ama market sabunu da denedim o yapıştırmışti. Bu onun gibi olmuyor. 4 kalıp sabun veriyor kocaman, 1 kg ediyormuş. 50 tl sanırım şu anda, denemekten bisey olmaz yani. Bence memnun kalacaksın çünkü ben saçımı onunla kurtardım düzenli kullancaksin Ama sampuana dönmeyeceksin