2cocukannesi__ Glsn7581 eski yorumlara baktım 1 kg 35 yazmış 1 Ay geçmeden 50 yapmış indirim isteyelim kız bari
2cocukannesi__ Glsn7581 canım dolap uygulamasindan sıkıntı yaşıyormuş gardopstan yeni hesap açtı almak istersen bilgi vermek istedim
luluuu 2cocukannesi__ ilk günden beri johnson Baby kullaniyorum çokta memnunum. Bir kere Dalinin bebe yağını kullandim ve üni Baby şampuan kullandım Allahım evlerden ırak o iki marka bir daha sokmadim kapıdan iceriye
2cocukannesi__ Ipekoz Ay kremlerini sevmedim ama bez harika ya yorumlari okumani tavsiye ederim aleo verali muhteşem
Ipekoz 2cocukannesi__ sleepy kullanıyorum ama zamlandıkça zamlandı daha uygun bir bez kullanmak istiyorum açıkçası 🙄
2cocukannesi__ Glsn7581 Ay güvenemiyorum ki ya en azından burdan bayan tavsiye etti bayada gidiyor dedi halen ses seda yok