Deletedmom_101 kaynanaya boduns ksynans demiyoruz hep bi kostek gelini yerme cabasi. Oda anneyken onada mi oyle yapmislar acaba cok ofkelendim ya ne ayip
Ben 2 dogumumu da devlette yaptim ilkini kartal lutfu kirdar eah de yaptim emzirme hemsireleri bilgilendirdi.
- Sini hatirlamiyorum geldiler mi gelmediler mi onuda zeynep kamilde yaptim.
Pandemi dogumlu sanirim ilgi azdi hastanelerde