Bu mama her tecrübesiz annede bir yara sanırım. Hastanede sütüm hemen gelmeyince sezaryenden kaynaklı, mama istedik verdiler ama o bir seferlikmiş üç dört saat o mamadan vermiştim ama hiç ağlamıyordu da acıkınca o uyanmazsa bende uyandirmiyordum dört beş saat bile olsa canımın derdine düşmüşüm sanırım çok canım yanıyordu şimdi olsa kucağımdan bile indirmezdim