dominantteyze Kızlar ben ilk doğum yaptığımda sütüm yetmedi mama veriyordum mamanın yarım saati geçince bozulduğunu bilmeden içiriyordum bebeğime ve soğuk bi şekilde😔 hala aklıma geldiğinde içim gidiyor . Sizlerin var mı tecrübesizlikten kaynaklı hataları
Battibalikyangider dominantteyze ah yaa kimbilir nasil vicdan yapiyosun simdi. Ama tecrubesizligine ver bilerek yaparmiydin hiç. Ben tecrubesizlikten sadece ilk zamanlar altını bezleyemedim o sıkıntı oldu
Lulemom dominantteyze ayy bende 1 hafta mama verdim. Suyu günlük kaynatılıp ılıkken veriliyormuş. Ben suyu toplu kaynatıp 2 gün kullanıyordum. Ve ılık değil normal oda sıcaklığında su, 1 hafta kullandık zatdn ama çok sonra öğrendim öyle yapılmıyormuş 🙊
dominantteyze Battibalikyangider hemde nasıl yapıyorum seninki çok önemli değilmiş normal hepimizin yaşadığık
Mommqueen Battibalikyangider kızımı küvezdeb cıkarıp eve getrceğimz gün üzerini giydremedm elim ayagıma dolandı tercüman abladan rica ettim giydrdi ama eve gelir gelmez o acemilik gtti üzerimden yardım alcak kimsenin olmadgını bildiğimdenmi nefen bilmiyorum 🤷🏻♀️
18_kuzey Lulemom ben de öyle yapıyorum siz nerden öğrendiniz😩🙈ben de mesela kaynatıp temiz bir kavanoza koydum suyu ,hem ordaki suyla hem de kaynamıs sıcak suyu ılıştırıp yapıyorum
Elcinn Eylulhuma16 bi mama bekleme süresi oda içerisin de 1 saat ama yine de taze yapılması daha sağlıklı ben içiriyorum az kalıyor petegin üzerine koyuyorum 10 dakika sonra tekrardan veriyorum bitirmiş oluyor
Kbse dominantteyze bende agistosta dogumyaptim 2 ay mama -anne sütü verdim mamayi asla normal sicaklikta ilik icmiyordu şuan 6 ayli birazcik ilik olsun içmiyor oda sicakligina gekince içiyor bir turlu normal ısıda içiremedim
Kubraa11 Gelincik06 eğer mama hazırlanıp bi kenara konduysa 2 saat ama mamayı bebeğiniz birazda içtiyse yarım saat içince tüketilmesi lazım 😊
BernaKarel Gelincik06 Bende yarım saat sonra bozulmaya basladıgını duydum eger bebek hiç içmediyse hazırlamıssan dolaba koyup sonra ılıtıyorsun ama agzına degdi biraz emdi ondan sonra emmedi yarım saat sonra veremiyorsun bende öyle biliyorum ❤️ Bide soguk vermek iyi degil gaz olasılıgı artıyor bebekte daha huzursuz olabiliyor 🙈
dominantteyze cankuzularim ben 2 3 saat kaldıgı bile oluyodu veryodm burayı yükleyip gördm iyiki var burası
adAsyaa cankuzularim mama kutusunun üzerinde yazar 1 saat içinde tüketilmeli diye. Yarım saat değil ama 2 saat de değil☺️
Lulemom dominantteyze 7. Gününe kadar verdim. Gaz olmadı. Hep uyuyordu zaten. Acıkınca ağlıyordu sadece. Ay ne bilim valla bilmeyince. Sonra öğrendim de iş işten geçmişti
dominantteyze Gelincik06 evet yarm saati geçiyosa dökülmeli geçmemişse ısıtılmalı hem sogk tadı çok kötü ya
cankuzularim dominantteyze Yenmemiş mama oda ısısında 1 saat beklediyse atılmalı yerine yenisi yapılmalıdır. Hazırlanmış ama bebeğe içirilmemiş formül mama buzdolabında 24 saat kadar saklanabilir.
Heyoo cankuzularim evet mama 2 saat içinde bozulur yarım saate bozulmuyor doktoruma sormuştum bu şekılde bılgılendırdı
cankuzularim dominantteyze tamam evet brnde 4 yıldır kullanıyorum ama herkesin dediği herseyde doğru değil vicdan yapma 1 saat normal ben devam sütü verdim mama değil ama 1 saat durduğu okuyordu çantada disari çıktığımızda falan veriyordum