dominantteyze memeyi geç tutabildi ilk doğduğu zmanlar doyup doymadığını anlayamıyordum emzirdiğimde aç kalıyordu o yüzden ağlıyordu bende mamayı deneyince anladım açlıktan uyumadığını 😔😔😔 bide çok kucağımda tuttuğum için memeyi emebilsin diye ve yanlış tuttuğum için böğür olmuştu geçirmek için çok uğraşmıştım 😔😔😔 annelik ne kutsal bir vazife, şimdi 11 aylık olmasına 6 gün var geçti o günler, tabi bende çok aşırı düşüyorum bebeğime o olmasa ne yapardım bilmiyorum hamd olsun 🤷🏻♀️ 🥰🥰😍