Gksaksl Fatosveaselbebek Her mama her bebeğe aynı etkiyi göstermiyor sizin denemeniz lazım. Ayrıca bugün kullandığınız mama çok iyi gelip 1 ay sonra kötü de geledebilir yani bizde öyle olmuştu.
Turazey Fatosveaselbebek ben çok memnunum 5 aylık bebeğim var ne gaz yapıyor nede kabızlık hiçbirine rastlamadık şükür
AlininAnnesi12 Deletedmom143 ilk doğduğunda aptamil almıştık gaz yaptı o zmnlar değiştirdik bebelac gold aldık doktor önerisiyle oda kabız yaptı sma mama aldık 1 saate bir içiyordu doymuyordu kabız oldu onda da geri aptamil nutrica geçtik önceki aptamil pronutra ydi şuanki yeni çıkan
Deletedmom143 AlininAnnesi12 benim oğlumu aptamil de doyurmuyor da sizde de aynı sorun oldu mu dicektim
Umrnkrhn Fatosveaselbebek ben 1 ay once almıştım evolvia 1 numara hiç acilmadi eğer almayı düşünüyorsanız ben size gönderebilirim
ozzge Fatosveaselbebek tok tutmadığı kesin. Ben 2 defa verdim hiç memnun kalmadım. Aptamil kullanıyorum memnunum
ozgyrs Deletedmom143 canım ben evolvia , aptamil , bebelac , sma kullandım 😄 inan hiçbiri doyurmadı. Ama doktorum sma anne sütüne en yakın o dediği için sma ya devam ettim. Suan iyi . Ama doktorum doymaması bebekle alakalı mamaya baglama dedi🙄
TgcDvc Fatosveaselbebek doğdugundan beri sma kullandım suan 9 bucuk aylık hiç sorun yasamadım.. mama her bebege farklı etki gösterir hiç birinin bünyesi aynı degılki
Fatosveaselbebek Umrnkrhn Ümran hanım istagrama bisey olmuş mesajınız geldı ama ekran kara bakmıyor değilim mamayı alıcam düzelsin hemen ordan size yazicam