otose_san Fatosveaselbebek bebekten bebeğe değişiyor. Aptamil kullanıyordum, kakasını zorla yapıyordu, sma'ya geçince rahatladı. gaz problemi çok fazla yok şükür 🙏🏻 mamayı arada bi veriyorum belki ondan da olabilir
Fatosveaselbebek Umrnkrhn Ümran hanım istagrama bisey olmuş mesajınız geldı ama ekran kara bakmıyor değilim mamayı alıcam düzelsin hemen ordan size yazicam