Rizeli53 uslubumde ne var asil ? Dogru duzgun sordum tum petekleri 50 de yakiyorum demissiniz ve salon 2 yatak odasi 1 demissiniz . Bu sekilde soyleyince 1+1 olarak anlasiliyor. Ayriyetten 1+1de oturmak ayip mi gunah mi niye bu kadar gerildiniz ki ? Ona gore kendi faturami kiyaslicaktim yani