Rizeli53 Purple13 453 doğalgaz 176 elektrik 45 su 😄😄😄😄 aman linç gelmesin hepsinin görüntüsünü atardım atmayı bilseydim
Filtrekahvelianne2 Rizeli53 dün post açtım silindi bi abla şey yazmıştı sen eskiden neler çektiğimizi başörtüsüyle okullara giremedigimizk filan yazmis siniri burdan bana gecti 😂😂😂 Postum silindi ama niye silindi bilmiyorum acaba neden 😂😂
Rizeli53 Filtrekahvelianne2 ne demek istemiş öyle acaba defalarca okudum anlamadım başörtüyle okula gitmeme ile bu faturalar nasıl bağlaştırmış
Filtrekahvelianne2 Rizeli53 bende anlamadım hep birlikte dedik işte saray ısıtıyoruz diye ablamiz konuyu dayyibe bagladi 😂😂😂
Melihakrds Rizeli53 aynen birde yüksek de yakmadim 40da yandım geçen sene doğum yaptigim ay 3+1evi 50derecede yakmıştım 500gelmisti bu sene 1+1e 427
Aysin3838 Rizeli53 Korkudan elektrikli aletleri kullanmıyorum nerdeyse 😁 eşim gardiyan gibi geziyor evde
Kereminannesiii Rizeli53 aynen öyle 😅 su faturamda normal gelmiş çok şaşırdım 42 TL ama elektrik kaç olur Allah bilir 😬