Rizeli53 hayi evim 3+1. Ama 1+1de de oturabilirim hic sikinti yok. 3+1lere bedel 1+1ler var semtimde. Fakat siz su tavrınızı ve düşüncenizi acilen degistirmelisiniz bence. Birde oran oranti denilen birsey var sanirim bundan bilginiz yok. Kiyas rahatlikla yapabilir bu yöntemle