Benimde başımdan geçti kanda enfeksiyon antibiyotiklerle geçti. Hiç halim olmuyordu aynen çok zor oluo. Bende sezeryan doğum yaptım. Hatta karaciğer enzimlerimde yükselmiş halsizlik o da yapıo onu da ilaçla atlattım şükür. Şimdi iyileştim. O zamanlar bebeği kucağıma alacak dermanım bile kalmıyordu. Yemene içmene dikkat et iyice güçsüz kalırsın. Sen kendine iyi bakki bebeğine iyi bakasın. Yoksa çok zor. Etrafındakilerden destek al mutlaka.