Sedo Didemm91 1 ay gibi enfeksiyon sürdü 2 ay da karaciğer için ilaç kullandım toplamda 2 aydır iyiyim. Sende bi baktır karaciğerine benim doğumdan önce hiçbişeyim yoktu çünkü ama bebiş büyüyünce herşey sakinlio rutine de alışıosun biz çok gazlı bi bebektik 3 ay çektim
Didemm91 Sedo ilaçla ancak bir ayda geçiyor sanırım anladım canım enfeksiyon düşerse karaciğer değerlerine gerek kalır mo bilmiyorum doktor hiç bahsetmedi
Fatmanaz Didemm91 çok zor ama çok güzel büyüyünce güzel oluyor ben şimdi bakınca o yaşadıklarımı hatırlamıyorum 😂
Didemm91 Fatmanaz ayyy inşallah 😄 şimdi de lohusayım diye yalnız bırakmıyorlar her kafadan bir ses huniyi takıp gezeceğim az kaldı 😒
Didemm91 Bilgeefe02 lohusa olduğum için de yalnız bırakmıyorlar çok sıkıldım her kafadan bir ses çıkıyor çıldırmak üzereyim
yms Didemm91 canm bndede engeksoyon vardı bnde hap kullandım uc kutu içmişimdr antıbıyotık saatınde alman cok onemlı kendıne dıkkat etcn bol su iççen ben bebegımj emzırıyodum doktor emzırme demedı
Didemm91 yms bana da demedi emzirme diye sormuştum hatta. Saatinde alamıyorum mesela az önce kahvaltı yapıyorlardı ben ancak 40 dk sonra falan yapabildim saatim de geçti haliyle
Bilgeefe02 Didemm91 kimsenin dediğine bakma bana bir de sürekli ay oda sezeryan oldu ertesi gün geziyordu şuda sezeryan oldu bak ayaklanmış diyorlar ben zaten iyileşemicem ben diye ağlıyorum moralim sıfır bir de bana moral vermek yerine daha çok moralimi bozuyorlardı 🙄
Zeynepmasal Didemm91 memem süt doluydu bebek çok ufaktı az emiyordu süt kalınca memede enfeksiyon olabiliyormuş bol bol emzir ve sağ demişti o zamanlar doktor.
Urasmmom Bellatrix merhaba iyiyim çok şükür , 1 hafta sürdü çok iyi beslendim bol su , sıvı içtim , antibiyotiği - hafta içtim zaten kendimi iyi hissetmeye başlamıştım 3-4 gün sonra , kan verdim ve 3 lere düşmüştü değerim